Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Pane Antl napsal jste to všechno přesně. Jsou to vojáci, jsou za  to placeni, riziko je v jejich platu zahrnuto a o jejich osudu rozhodují politici, kterým slouží. Škoda zmařených životů, ale držet k tomu národní smutek není nutné a ten cirkus kolem taky není nutný. Jsem zvedav zda budete takovýto srdcervoucí blog psát když zemře rukou kriminálníka policista nebo zahyne hasič při záchraně osob.

20 1
možnosti
Foto

Vážený Jaroslave Farský, zaujal mě Vaše poslední věta, ke které bych ještě doplnil záchranáře. Je nutné právě slušnými lidmi dávat jednoznačně na jevo opovržení nad gaunery, kteří se neštítí vykrást auto záchranářů nebo je napadnout. Je nutné mnohem více vyzdvihovat statečnost policistů, záchranářů a všech statečných jednotlivců. Je nutné přestat si lhát. Jestliže jeden gauner, s několikanásobným zákazem řízení a zfetovaný zabije mladou policistku se dvěma dětma, je to potřeba ozanačovat za vraždu a úmysl. Pojdme tedy všichni přiložit ruku k dílu a tyto svinstva zveřejnovat, psát o nich a psát i o nasazení lidí. Já už začal dávno.

3 0
možnosti
SB

Pane autore, mně je těch vojáků líto a navíc souhlasím s tím, že, proti terorismu se musí bojovat. Pro mne to nebyli sprostí žoldáci, ale na jednu věc musím upozornit:

U lidí, kteří se na naše angažování v Iráku a Afghánistánu dívají jako na nespravedlivou okupaci, zcela chápu, že se na ty vojáky dívají jako na žoldáky.

Když jsem sloužil na vojně za bolševika, dostal jsem lákavou a výhodnou nabídku stát se vojákem z povolání. Odmítl jsem ji, protože tehdy naše armáda byla součástí agresivního paktu Varšavské smlouvy. Zastávám názor, že než člověk dobrovolně vstoupí do armády nebo tajných služeb, je jeho povinností položit si otázku, zda tyto organizace slouží dobrým věcem (netýká se odvedenců, kteří na výběr nemají).

Smrti našich vojáků želím proto, že názorově souhlasím s tím, proč oni byli v těch zemích. Kdybych s tím nesouhlasil, též bych si řekl, že to byli sprostí žoldáci, kteří tam neměli co dělat a že celkový imperialistický charakater naší země, a tudíž i naší armády, měli vzít v potaz, než se dali naverbovat jako vojáci z povolání.

Zemědělec, popelář, zubař nebo uklízečka jsou poctivá povolání za každého režimu. U policisty už to vidím jenom z 80 procent, u vojáků nebo příslušníků tajných služeb už to vidím z nula procent.

Opakuji: Sám jsem v 80. letech ze stejných důvodů odmítl nabídku na profesionální vojenskou kariéru. Tutéž nabídku bych o deset let později už přijal, protože sloužit v armádě demokratického státu by proti mým morálním zásadám nebylo.

2 1
možnosti
PK

Plácání p.Antla o zaměstnancích je velmi nebezpečné.Když dá zaměstnavatel pokyn budou plnit rozkaz i ve své zemi,která je platí ze svých daní?

0 2
možnosti
Foto

dvojitá karma, kdyby to šlo

13 0
možnosti
Foto

J25a17k78u59b 65R50o16t38h

8. 7. 2014 19:24

Připojuji se R^

9 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1799x
Mám rád svoji rodinu, přátele, točené pivo a jiskřivé víno.

Seznam rubrik